Faza 3

UTRWALANIE UZYSKANEJ WAGI CZ.1

 

Ta faza trwa 21 dni. Zasadniczo opiera się na jedzeniu wszystkiego Z WYJĄTKIEM SKROBI I CUKRU.

W Fazie 3 przechodzimy z niskokalorycznej diety na 1500 kilokalorii dziennie. Celem jest ustabilizowanie wagi uzyskanej w Fazie 2. Teraz w Fazie 3 możemy zacząć stopniowo dodawać do jadłospisu dodatkowe produkty takie jak: nabiał, tłuszcze i oleje, orzechy itp. Należy również unikać bardzo słodkich owoców jak banan, ananas czy mango.

NIE ZANIEDBUJ CODZIENNEGO WAŻENIA SIĘ.

To niezwykle ważne, gdyż może się zdarzyć, iż któryś z wprowadzonych produktów po prostu ci nie służy i waga wzrośnie o 1 kg. Zanotuj  to  spostrzeżenie!

Jesli tak się stanie, dr  Simeons opracował remedium, które nazwał „Steak Day”.

W dniu, kiedy rano stwierdzisz, że jesteś cięższy o 1 kg jeszcze tego samego dnia nie jedz nic do 18.00.  Po 18 przygotuj sobie największego steka, jakiego możesz zjeść z sałatką z pomidora, ale bez soli. Pamiętaj, aby tego dnia dużo pic. Będziesz zdziwiony, kiedy rano stwierdzisz, że twoja waga spadła i utrzymuje się na odzyskanym  poziomie.

Unikaj odtłuszczonego nabiału. Twój organizm ma teraz nauczyć się trawić tłuszcze, a nie odkładać. Tłuszcze są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania mózgu i układu nerwowego. Zrób sobie na deser bitą śmietanę, ale bez cukru.

 

 

Script logo